str.Babadag, nr.159, Coral Mall, et.8, ap.14

email

contact@infotrustdesign.ro

Telefon

+40 240 506 300 | +40 727 330 638

Fill out the form below to get your quick quote.

Eroare: Nu am găsit formularul de contact.

str.Babadag, nr.159, Coral Mall, et.8, ap.14

RESPONSIVE WEB DESIGN

Web design personalizat, cunoscut sub acronimul englez RWD (Responsive Web Design) este o filozofie de design și dezvoltare destinată adaptării apariției de pagini web în funcție de dispozitivul utilizat pentru vizualizare. Astăzi paginile web sunt afișate pe mai multe tipuri de dispozitive, cum ar fi tablete, Smartphone-uri, cărți electronice, calculatoare, și așa mai departe. Mai mult, fiecare dispozitiv are caracteristicile sale specifice: dimensiunea ecranului, rezoluție, putere CPU, capacitatea de memorie, printre altele.

Această tehnologie își propune ca, deși cu un design unic, paginile să poată fi vizualizate de pe orice dispozitiv, modul de prezentare al conținutului adaptându-se în funcție de dispozitivul de pe care sunt accesate.

Avantajele RWD

Utilizarea de dispozitive mobile este în creștere, dispozitivele de genul tabletelor și telefoanelor inteligente mărindu-și vânzările în ultimii ani și în acest fel, navigarea pe internet pe astfel de dispozitive a devenit din ce în ce mai comuna. Acesta este motivul pentru care responsive web design a devenit atât de popular, deoarece aceasta este o tehnologie ce propune o soluție web ce permite vizualizarea web atât pe un dispozitiv desktop cât și pe unul mobil.
Cu o singura versiune în HTML și CSS se acoperă toate versiunile de ecran, adică, site-ul web creat va fi optimizat pentru toate tipurile de dispozitive: PC, tablete, telefoane mobile, etc. Acest lucru va îmbunătăți experiența utilizatorului spre deosebire de ceea ce se întâmplă cu site-urile fixe atunci când sunt accesate de pe dispozitive mobile.
În acest fel se reduc costurile de creație și administrare atunci când design-ul ecranului este similar pe dispozitive de mărimi diferite.
Din punctul de vedere al optimizării pe motoarele de căutare, ar apărea doar un URL în rezultatele de căutare, prin intermediul cărora se șterg redirectările și erorile ce deriva din acestea. Se evită de asemenea erorile la accesarea site-urilor web, în special de pe social links, adică, de pe link-urile pe care utilizatorii le distribuie pe rețelele sociale de genul Facebook sau Twitter și care pot sa sfârșească eronat, depinzând de link-ul ce a fost copiat (de pe ce dispozitiv a fost copiat) și de dispozitivul de pe care se accesează.