Scop: diagnosticarea și remedierea defecțiunilor hard și soft; upgrade și configurare Gaming; întreținere echipamente; instalare software;
Beneficii: prelungirea vieții unui echipament IT&C după ce sunt cunoscute: problema, costul intervenției și capabilitățile viitoare ale echipamentului.
Etape:
- Preluarea echipamentului și colectarea de date privind disfuncționalitățile apărute;
- Diagnosticarea defectului și stabilirea soluțiilor de remediere și a costurilor aferente (corelate și cu componentele defecte ce pot fi reparate sau trebuie înlocuite, după caz);
- Comunicarea rezultatului către client;
- Preluarea deciziei clientului de acceptare sau respingere a soluției propuse;
- Reparația și restituirea echipamentului în caz de acceptare a soluției și costurilor;
- Restituirea echipamentului în caz de neacceptare a soluției ș/sau costurilor;
- Asigurarea garanției postreparație;
Nu omite faptul că: Intervenţia specializată şi cu instrumente de lucru adecvate creşte şansa de recuperare a unui echipament defect. Intervenţia preventivă de întreţinere periodică reduce sau identifică în timp util apariţia defectelor majore limitând consecinţele negative asupra activităţii tale.